Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

"Σπάνιον Ύδωρ" (Rare water)

Ακρυλικό σε καμβά (Acrylic on canvas) 60 X 90 cm 
Με το έργο αυτό συμμετέχω στην έκθεση "Περί Ύδατος" που πραγματοποιείται αυτό τον καιρό στον Φλοίσβο, στο Π. Φάληρο. (Διάρκεια 1-5/2/2012)
Όταν έμαθα το θέμα της έκθεσης προβληματίστηκα για το τι σχετικό θα ετοιμάσω.
Η πρώτη και πιο εύκολη σκέψη είναι η θαλασσογραφία (Στη σκέψη μόνο εύκολη). Ακόμη ποτάμια, καταρράκτες, λίμνες κ.λ.π.
Ωραία όλα αυτά, αλλά θα ήθελα το έργο μου να έχει και κάποιο μήνυμα.
Κάποιοι έχουν πει πως ο επόμενος παγκόσμιος πόλεμος θα γίνει για το νερό, αυτό το τόσο απαραίτητο υγρό για τη ζωή, που δεν συνειδητοποιούμε πόσο σπάνιο είναι και το καταστρέφουμε συνεχώς μολύνοντας το.
Εκείνοι που έχουν συνειδητοποιήσει τι πραγματικά συμβαίνει με το νερό, είναι κάποιοι λαοί στην Αφρική που για να συλλέξουν το πολύτιμο υγρό, διανύουν καθημερινά χιλιόμετρα δρόμου ώστε να φθάσουν στους νερόλακκους  απ' όπου θα το μαζέψουν.
Έτσι κατέληξα να ετοιμάσω ένα έργο με το θέμα αυτό.....

4 σχόλια:

Unknown είπε...

εγώ είμαι πάλι-)είχα λίγο χρόνο παραπάνω,και λίγο καλύτερο ιντερνετ.Ειλικρινά είναι πολύ ζωντανά τα έργα σου,ειδικά αυτά με τις αναπαραστάσεις ανθρώπων.Θέλω να τα ψάξω ενα-ενα,αλλά έχουμε πρόβλημα στο χωριουδάκι μας με την συνδεση.Μπράβο σου που αγπάς τους ανθρώπους και το δείχνεις μέσα από την ζωγραφική σου-)))

Unknown είπε...

Γειά σου Χρυσούλα ! Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια. Κι εγώ αυτές τις μέρες είμαι στο χωριό και το ίντερνετ εκεί δεν είναι και το καλύτερο. Έχω και ένα σωρό δουλειές να κάνω και δεν είμαι και πολύ κοινωνική διαδικτυακώς.
Μου αρέσει πολύ να ζωγραφίζω ανθρώπους. Να προσπαθώ να αποτυπώσω τις εκφράσεις τους. Να διαβάσω την ψυχή τους.
Είδα ότι είσαι στον Πολύγυρο. Ο πεθερός μου ήταν από πολύ κοντά. Το χωρίο του λέγεται Βράσταμα. Έχω πάει μόνο μια φορά, όταν κάναμε διακοπές στη Χαλκιδική. Μου άρεσε πολύ η Χαλκιδική. Να δούμε πότε θα αξιωθούμε να την ξαναεπισκεφτούμε.
Φιλιά πολλά !!!

Kidspaintingplanet είπε...

Καιτη μου αρέσει η δουλειά σου, ιδιαίτερα οι μορφές των ανθρώπων, τους πετυχαίνεις πολυ καλα! Μπράβο και καλές δημιουργίες!

Unknown είπε...

Καλωσόρισες στα λημέρια μου Ελίνα ! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Μου αρέσει πολύ να ζωγραφίζω ανθρώπους. Ίσως επειδή το κάνω με πολλή αγάπη, τα καταφέρνω.... Καλή συνέχεια και σε σένα. Πέρασα μια βιαστική βόλτα από το blog αλλά θα επανέλθω δριμύτερη.