Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Γειά σας .......

....Μετά από πολύ καιρό.....

Δεν ξέρω τι με είχε πιάσει, μια αντιblog  διάθεση ίσως...

Έμεινα και ενάμισι μήνα στο χωριό.... όχι ότι δεν είχα ίντερνετ εκεί, αλλά που ησυχία για να ασχοληθώ με το blog. Εκεί την προσοχή μου είχε συγκεντρώσει η Εύα μου (η εγγονή μου), το περιβολάκι μας και τα μπάνια στη θάλασσα.

Ούτε καιρός για ζωγραφική.

Εκείνο που έκανα είναι μια τοιχογραφία στο δωμάτιο της Εύας. Της το είχα υποσχεθεί πριν από το Πάσχα, αλλά δεν είχα μπορέσει εκείνες τις μέρες.

Θα βάλω λοιπόν μερικές φωτογραφίες για να δείτε τι έκανα. Μην με κρίνετε αυστηρά. Είναι η πρώτη μου τοιχογραφία, μετά από εκείνη που κάναμε με τους Ζωγράφους σε Δράση για τα Παιδιά στην Πεντέλη, αλλά εκεί είχα μαζί μου τόσους έμπειρους σ' αυτά....




 Η εσοχή στον τοίχο  έγινε διώροφο κουκλόσπιτο....

Να και λεπτομέρειες του εσωτερικού.



Αυτά για σήμερα.... Δεν λέω καλό χειμώνα με 40βαθμούς, άσε που το συχαίνομαι.

Να είστε καλά και υπόσχομαι να προσπαθήσω να είμαι πιο συνεπής στο μέλλον.

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Καίτη!!!!
κάτι κατάφερα λοιπόν φωνάζοντάς σε...χιχι
είναι σούπερ όλα!!!Τόσο χαρούμενα χρώματα,τόσα φανερό πως αγαπάς τα παιδιά,αφού και από εσένα πηγάζει ένα-)))
μπράβο Καίτη μου ,μπράβο!!!(ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ)
πολλά φιλιά και να μην χάνεσαι-)))

Unknown είπε...

Καλησπέρααααααα!
Σ' ευχαριστώ!
Βέβαια και τα κατάφερες. Μπράβο!!!!
Όσο για το παιδί, άστα.....δεν θέλω με τίποτα να συνειδητοποιήσω ότι μεγαλώνω.

http://www.youtube.com/watch?v=0L6VH9YvSUI&feature=fvst

Φιλιά :))

Maria Villioti είπε...

Καλώς το κορίτσι!Μπράβο Καιτούλα...έγινε πολύ όμορφη η τοιχογραφία.Δεν χρειάζεσαι περισσότερο από μια φορά εσύ παιδί μου για να μπεις στο νόημα...χαχα...Φιλιά πολλά και καλό φθινόπωρο!