Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Αίγινα!!!

Στην προηγούμενη ανάρτησή μου σας είχα πει ότι θα λείψω για λίγες μέρες. Δεν σας είχα πει όμως που θα πάω. Καιρός λοιπόν να σας το αποκαλύψω. Πήγα στην Αίγινα.
Το τρομερό είναι ότι ενώ η Αίγινα είναι ένα νησί δυο βήματα από την Αθήνα, εγώ δεν είχα αξιωθεί μέχρι τώρα να την επισκεφτώ. (Δεν μετράει το γεγονός ότι είχα πάει προ αμνημονεύτων ετών στην Αγία Μαρίνα, και μόνον εκεί, για διακοπές. Γιατί Αίγινα δεν είχα δει.)

Το χρωστάω στην καλή φίλη Αγάπη, που την λατρεύει, και αφού θα πήγαινε, μου πρότεινε να πάμε μαζί. Δεν έχασα λοιπόν την ευκαιρία, έφτιαξα φαγητά για αρκετές μέρες στους άντρες του σπιτιού, έριξα μερικά ρούχα, μαγιώ, πετσέτες κ.λ.π σε ένα σακ βουαγιάζ και έφυγα.

Η Αγάπη, τις 3 ημέρες που έμεινα εκεί έκανε τα πάντα για να μου γνωρίσει τον τόπο που τόσο πολύ αγαπάει. Πήγαμε στην Αφαία, στη Μονή, στην Κολώνα, σε συναυλία δίπλα στη θάλασσα, σε θέατρο. Μου γνώρισε ωραίους ανθρώπους.

Ακόμα με ενθάρρυνε να ζωγραφίσω και να αποτυπώσω ότι  μπορώ από όλα αυτά που είδα και το φως της Αίγινας που μάγεψε τόσο πολλούς ζωγράφους.

Επειδή δεν ήταν δυνατόν, δεν είχα εξ άλλου μαζί μου και τα απαραίτητα, να αποτυπώσω ζωγραφίζοντας όλα αυτά που είδαν τα μάτια μου, ας είναι καλά η φωτογραφική μηχανή, τράβηξα αρκετές ενδιαφέρουσες φωτογραφίες. (Δεν θα σας τις δείξω εδώ. Δεν περηφανεύομαι  για την φωτογραφική μου ικανότητα). Οι φωτογραφίες με βοήθησαν να κρατήσω εικόνες και εντυπώσεις και να προσπαθήσω να τις αποδώσω με τη ζωγραφική μου.

Έπεσα λοιπόν με τα μούτρα στη δουλειά και να το αποτέλεσμα:

"Παιχνίδι στην 'Αύρα' Ι" Ακρυλικό και λάδι σε καμβά (40Χ30 εκ)

"Παιχνίδι στην 'Αύρα' ΙΙ" Ακρυλικό και λάδι σε καμβά (40Χ30 εκ)
Ξεκίνησα με ανθρωποκεντρικά θέματα μια και έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για μένα. Τα τοπία κάποια στιγμή θα ακολουθήσουν.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Αγάπη για όσα έκανε για μένα και μια υπόσχεση στην Αίγινα : "Θα σου ξανά 'ρθω"

7 σχόλια:

Χρύσα είπε...

Μπράβο Καίτη μου , πολύ ωραία ανάρτηση και πολύ ωραία έργα με άρωμα καλοκαιριού!!!! Θα χεις να θυμάσαι το χειμώνα!!!

evi είπε...

ποσο μου αρεσαν αυτα τα δυο!!!!!!!!

Unknown είπε...

Καίτη μου.....ούτε εγω μπορώ να ζωγραφίσω εντελώς από το μυαλό μου.
Και τα 2έργα φορτωμένα με αναμνήσεις ,έγιναν ΠΑΡΑ πολύ όμορφα-)))Μού άρεσε το ''πλατσούρισμα''-)))
Και είμαι πολύ χαρούμενη που συνεχίζεις!!!!!!
πολλά φιλιά και καλό ΣΒΚ-))))

Unknown είπε...

Κορίτσια μου σας ευχαριστώ πολύ.
Τελικά η Αίγινα είναι τόπος που εμπνέει.
Διανύω και μια περίοδο "δημιουργικού οργασμού" όπως είπε ο ανηψιός μου.
Θέλω συνέχεια να ζωγραφίζω και τίποτε άλλο. Βέβαια αυτό σημαίνει ότι έχω περιορίσει τις δουλειές του σπιτιού και θα τα βρω μπροστά μου, αλλά δεν πειράζει. Όλα θα γίνουν στην ώρα τους.
Την καλησπέρα μου και πολλά φιλιά!!

Maria Villioti είπε...

Μπράβο Καίτη μου!Έκανες πολύ καλά που πήγες και ξεκουράστηκες αυτές τις λίγες έστω μέρες...κι έκανες ακόμα καλύτερα που γύρισες με υλικό για τους καμβάδες σου! Μου αρέσουν πολύ και τα δύο! Περιμένω να τα πούμε κι εγώ από κοντά...Καλημέρα και φιλιά πολλά!

Φιλία είπε...

Καίτη μου, τώρα τα είδα και το κοριτσάκι μ' έχει μαγέψει! Μ' αρέσει πολύ η τεχνοτροπία σου, τα χρώματα... όλα! Καλή επιτυχία στην εκδήλωση του "Φλοίσβου"!!!!
Φιλιά πολλά

Unknown είπε...

Καλημέρα Φιλία μου! Ευχαριστώ πολύ! Επειδή έκανα αρκετή δουλειά από τις αρχές Αυγούστου, νομίζω ότι με βοήθησε να βελτιώσω τη δουλειά μου. Αλλά ποτέ δεν σταματάει αυτό.
Φιλιά πολλά και από μένα