Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

"Ενατένιση"



Λάδι σε καμβά ( Oil on canvas) 50X50 cm

Το καλοκαίρι είχα δει σε μια δημοσίευση φίλης στο facebook για μια έκθεση φωτογραφίας που πραγματοποιήθηκε στην Άνδρο με θέμα "Αιθιοπία - ο τόπος και οι άνθρωποι". Η έκθεση διοργανώθηκε από τον Σύλλογο Βοήθειας Παιδιών Αιθιοπίας - Lalibela.
Η αφίσα της έκθεσης ήταν μια φωτογραφία της έκθεσης που είχε αυτά τα δύο παιδιά.
Με μάγεψε το βλέμμα αυτών των δύο παιδιών.
Συνηθίζω να αποθηκεύω φωτογραφίες που με εντυπωσιάζουν και πολλές κάποια στιγμή μου χρησιμεύουν για να αντλώ θέματα για ζωγραφική.
Ήρθε λοιπόν η ώρα της. Προσπάθησα να αποδώσω όσο μπορούσα πιο καλά αυτό το βλέμμα. 

5 σχόλια:

Maria Villioti είπε...

Ω Καιτούλα...είχες δίκιο!!! Το βλέμμα το έπιασες απόλυτα...και γενικώς είναι πολύ όμορφος ο πίνακας!!!Μπράβο κορίτσι..εξαιρετικός!

Unknown είπε...

Αραγε....τι παρατηρούν???
Ακόμη ένα μαγικό αποτέλεσμα της ζωγραφικής σου.Φαίνεται η αγάπη που έχεις στα πορτρέτα και σου ταιριάζει απόλυτα.Εχω μιααααααα περιέργεια να δω την αυθεντική φωτό-))))
Οπως και να έχει,σε θαυμάζω πάρα πολύ και σε χαίρομαι Καίτη-)))
καλό βράδυ-)

Unknown είπε...

Μαράκι μου σ' ευχαριστώ. Τέτοια λόγια από δασκάλα της ζωγραφικής αξίζουν πολλά :))

Unknown είπε...

Χρυσούλα στείλε μου το email σου να σου στείλω την φωτογραφία. Το δικό μου υπάρχει πάνω δεξιά.
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Φιλιά και καλό βράδυ!

Φιλία είπε...

Εκπληκτικός πίνακας, Καίτη μου.... η ζωγραφική σου με μαγεύει!!! Συγχαρητήρια!
Φιλιά πολλά