Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Εμμονές ; Ίσως....

Πάντα πίστευα ότι η σχέση μάνας - παιδιού είναι μια σχέση αδιάρρηκτη. Μόνο ο θάνατος την διακόπτει, στην υλική της, βέβαια, διάσταση. Δεν ξέρω αν υπάρχει άλλη ζωή, αλλά, αν υπάρχει, είμαι σίγουρη ότι η σχέση αυτή θα συνεχίζεται σε νέα διάσταση.
Και βέβαια την θεωρώ ιερή σχέση.

Αυτό έχω προσπαθήσει αρκετές φορές να αποτυπώσω.

Η τελευταία μου προσπάθεια έχει σκοπό να δείξει την ιερότητα αυτή της σχέσης.

"Μητρότητα" Μεικτή τεχνική σε καμβά 50 Χ 70 εκ. ("Maternity" Mixed media on canvas 50X70 cm)

Η γυμνότητα των σωμάτων προσδίδει μια μεγαλύτερη αγνότητα και  απαλλάσσει από την ένταξη σε εποχές, που αυτές προσδιορίζονται μόνο από τα αποκόμματα εφημερίδων  που καλύπτουν ένα μέρος του φόντου.
Και φυσικά το φύλο του παιδιού δεν έχει σημασία, γι αυτό και δεν προσδιορίζεται.

(Είναι η πρώτη φορά που επιχειρώ να εξηγήσω κάποια πράγματα για ένα έργο μου. Ίσως δεν είναι δική μου δουλειά αυτό. Ίσως έτσι επηρεάζω τον θεατή και δεν τον αφήνω να διαμορφώσει τα δικά του συμπεράσματα. Συγχωρήστε με.)

Έχω επιχειρήσει και παλιότερα να αποτυπώσω αυτή τη σχέση (2010). Είναι μάλιστα και ένα από τα έργα με τα οποία είχα συμμετάσχει στην πρώτη μου ομαδική έκθεση.

Βρεφοκρατούσα - λάδι σε καμβά 50Χ60 cm



2 σχόλια:

Φιλία είπε...

Ωραίο έργο και η ιερότητα της σχέσης μάνας - παιδιού αποτυπώνεται τέλεια!!!!
Φιλιά πολλά Καίτη μου και καλό τριήμερο

Unknown είπε...

Φιλιά κι από εμένα, Φιλία μου!